חיפוש תוכן בכל אתר המערכת

ניתן לפנות אלינו בנושאים הקשורים למערכת נתוני אשראי בדרכים הבאות:

טלפון 6194* / 077-6093720
פקס 077-6093730

שעות פעילות המוקד: ראשון עד חמישי 17:00-8:00 שישי וערבי חג 13:00-8:00

הצהרת נגישות

בנק ישראל רואה חשיבות רבה בהנגשת המידע באתרי האינטרנט שלו, לשם כך הושקעו מאמצים ומשאבים רבים בהנגשת האתר כך שיהיה זמין, נוח וידידותי לשימוש

במחשב הנייח ובמכשירים הניידים עבור כלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלות. זאת מתוך מטרה להביא לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות,

באופן עצמאי ושוויוני, בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, התשנ"ח-1998.

 

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר שמאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

בנק ישראל מאמין ופועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

 

מידע על נגישות האתר

• אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג-2013.

• התאמות הנגישות בוצעו עפ"י התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.0 הבין־לאומי.

• הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפני כרום ואקספלורר.

• האתר תומך בטכנולוגיות מסייעות לגלישה באינטרנט ובדפוס השימוש המקובל להפעלה באמצעות מקלדת.

• האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

אם נתקלתם בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא נגישות, נשמח שתעדכנו אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

על מנת שנוכל לטפל בבעיה בדרך היעילה ביותר, אנו מבקשים לצרף פרטים מלאים, ככל שניתן, לגבי הבעיה:

מה הפעולה שניסיתם לבצע, תיאור הבעיה, קישור לדף שבו גלשתם, סוג וגרסה של הדפדפן, מערכת הפעלה, סוג וטכנולוגיה מסייעת בה השתמשתם (אם קיימת).