בקשה לתיקון מידע
נתוני האשראי המדווחים למערכת אמורים לשקף את המידע שקיים אצל מקור המידע המדווח.
אם לדעתך נפלה טעות בדיווח נתוני האשראי, באפשרותך לפנות אל מקור המידע הרלוונטי או להגיש בקשה לתיקון מידע.
בקשה לתיקון מידע ניתן להגיש רק על ידי כניסה לאזור האישי ובחירה בתהליך הייעודי בתפריט "הגשת פניות".
לתשומת ליבכם!
לפניות בקשר לתאגידים בנקאיים שאינן קשורות למערכת נתוני אשראי, עומדת לשירותכם היחידה לפניות הציבור בפיקוח על הבנקים.
היחידה לפניות הציבור בפיקוח על הבנקים פועלת לקידום ההוגנות ביחסים בין התאגידים הבנקאיים לבין לקוחותיהם, ולהגנה על זכויות הצרכן הבנקאי.